Naughty Students

Tuesday, November 23, 2010

permanent stalker tak bergaji!!!

hahah... hebat tak job nih????
bunyi mcm pelik ...
tapi tuh lah.... kenyataan beb.....
mula-mula rase macam nak marah....
tapi lawak jugak keje nih....
hebat la en.... boleh tahan anda kan....
en.. apply kerje nih untuk ape ek???
salah saya ker en..????
(mesti la bukan kalau tak silap saya la wahai en oi...)
actually en nak ape ek..... ????
nasihat saya...
kalau en nak bace boleh... jgn la en copy 100% n bagi kepada saya semula....
(sy rase teruja pulak...)
en.. benda ni bukan baru... dah lama kot tak der ape2.. en kene sedar..
(tak bermaksud menyakiti en.... reality tau. opsss .....kalau en terasa harap maaf yer en...)
so i make a new decision untuk en....
en jgn salahkan saya pulak post entry sebegini ...
teruskan lah kejer en nih ek... big clap untuk en dari saya...
majulah en... as a "Permanent Stalker Tak Bergaji"

nota K.A.K.I : just let it go ok....
saya tau en.. akan bace entry saya ini... sesuai dengan kerja en itu!!!!!



m.u.c.h.u.N.a.d.h heheheheh :)

1 comment: