Naughty Students

Tuesday, November 30, 2010

Life in SeMeStEr Break. (Nov jer)

sepanjang bulan november nih aku duk rumah jer ok
(awal-awal yer la kan)
maklumlah semester break.. betul-betul cuti sakan lah aku.
kerja ??? opss aku tak cari pun... tut2.. aku dapat..
tu pun time jenjalan n mak..
rezeki la orang kate... (muka bahagia time tuh)
tp sayang betul lah....
aku tak dapat nak rase "berkejaya" dalam cuti nih.
satu-satu yer my lovely car meragam la pulak..
(marah betul lah aku kan)

dalam pa tuh (ayat tak leh belah)
aku pun merayap sakan...
aku nih memang kaki jalan pun..
pantang di ajak keluar.. mahu saja...
tapi kena berjemputlah.. hehehe
(perit kalau takder transport.. nak-nak bila ader .. rosak pulak.)

start from that time...
tiap-tiap minggulah aku hangout dengan member2 sekolah lame.. :)
mati la aku start sem depan... "mapa" bantulah saya please
(rintihan si anak.. :).. )

seram gak asyik keluar jer..macam lah kaya sangat..
lainlah ko nih anak toke kedai emas...heheh
(peringatan untuk diri sendiri!!!)
memandangkan keluar sesama...so best way di alam remaja nih ialah
berjimat cermat dan tong-tong sesama sendiri...
so itulah yg sedang we'll lakukan sepanjang penglibatan di luar rumah ini..
so dapatlah bersuka ria dan berholiday dengan tenang...
happy holiday semua....

1st place : musicbox ... karaoke time







2nd place : game time



3rd place : secret recipe... time makan..



last place : bowling time (tak lengkap kalau tak main huhu )


huhuhuu....
cukuplah sekadar gambo2 end of november nih..
ni pun dah merangkul semua aktiviti aku buat setiap kali keluar
love all my friends.. especially smkjb friends....

No comments:

Post a Comment