Naughty Students

Friday, November 5, 2010

JaWaPan sayA!!!!!

MeNgHaRgAI pSychOmantiSs...

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
one happy family

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
makanan... (sebab aku suka makan lately)

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya
nanti?
home sweet home....ala2 kayangan buleh???

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
(tgh main tarik tali nih tak der conclusion lg )

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
tgok la selagi termampu...

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
dulu la kan : mall lah ape lg.... (kat umah kne katuk nnt)

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
LINGUISTIK AM (serius aku bangga membelinya)

8. Apakah nama penuh korang?
Ainnul Nadhiah Bt. Aris

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
mak.. :) (abah pun boleh juga ader time la boleh mesra)

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
MSB(B) B. CA (paham2 je lah)

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ye. hand wash. (SAMPAI BEBALDI-BALDI)

12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
MEKAH (dalam tabung haji ader duit ker)

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk.(ape motif soklan nih???)

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..
cantik
org kata unta..(aku pk jap)
gile n kedai mamak!!!!! (yiew)

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup
my pink pillow (muah)
lappy n broadband
motor aku tuh
kete saga kat umah (walaupun kereta lame tapi berguna)

16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar
tentang rasa (dgr la kat blog aku)

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
21st January 1989. hostel ipg ipoh n jusco with him (sweet memory)

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :
malas lah.... hahaha

No comments:

Post a Comment