Naughty Students

Wednesday, November 3, 2010

2nd Of nOvEmBer



story lagi dan lagi dan lagi....
tgok gambar 1st nih mcm hebat tak.. hahaha..
actually today aku start final exam for this semester.....
dup dap..dup dapp. jantung aku nih tau....
tuh nak exam sempat lagi bergambar....
motif : as a "KENANGAN" ok....
ae ni satu rumah bangun awl yer....
so sume hyperactive ok.....
kunci jam punyer lah awl....
nak continue study konon....
celik2 jer amik buku....
"BUKA BUKU" la katekan.... tut2 buku yg syok bace aku.... bukan aku bace buku...
ape lg TertidO la.. hahaha

sedar2 sambung balik bace....
tak abis2 bace...
tah masuk ke tak dalam kepala tuh....
pas tu mula lah buat cerita dongeng..
motif : nak senangkan ape yg we'll bace la...
merepek2 kot....
muke mcm paham....:)
(tak paham sebenar yer)!!!!! hahahaha....
so decide tgalkan buku dlm bilik....
TERUS PERGI DEWAN EXAM!!!!!!! daaaa

peh masuk je dewan mmg skit ati...
alik2 aku duk depan sekali. hoi....
(susah la nak minta bantuan)
hahaha ayat kene la bertapis.... :)
sape yg paham bagus...
tak paham sudah.. duk diam-diam jer!!!!!

mak ai susah gak!!! ni buat aku marah nih...
pulun bace kuar lain kan...
so tawakal ok....
lepas tu merdeka lah aku!!! hahaha.
ape lagi... terus brooooommmmmmmmm ke sana ke mari :)

1st terus serbu mall....
tempat biase yg ader kat ipoh nih la.
taddddaaaaaaaaaaaaa JUSCO la.. ape lagi....
gambar setrusnyer!!!!! hahahah (padahal baru 1st paper....)
p/s : cantik berbaju kurung ke mall (jd perhatian ramai)
(ni la 1st time aku merayap sambil meyarungkan pakaian tradisional "Baju kurung")
hahahah.... kalau nak rase diperhati... cuba lan pesanan inih.... :P




punyer lah lapar sampai tempat nih...
tp... bkn kedai mkn kawan2 aku cari...
sume cari "TOILET"
hahaha... pelik..pelik... tp benar.....
then berpusu2 lah ktorg g wayang...


wok hari ni nak tgok cter HISS.. tp tak keluar la pulak kat cni....
hiss betul lah... then amik la cter BI nih... "life as we know it"
peh. mmg gantang la kan cter nih... so aku suggest la cter ni kat u'll..
pegi la serbu n tonton.. hahahaha best + sedih + nak tgok lagi.. !!! hahah





kuar2 jer panggung ktorg g merayap...
tgok kedai aksesori.... nak melawa la pulak...
tut2 beli subang beb....
padahal pakai tudung.. ni la org kate... "Menggatal name yer" so ader aku kesah ker??? hahaha ape lagi balik nnt melaram la puas2.. tak sabau kot....



dah penat merayap ktorg balik r kan.... b4 tuh g r makan-makan dulu..
oi.. tak tahan perut aku nih.... cacing2 dalam perut nih dah menari-nari kot...
tut2 sampai umah kul 7 kan... ape lagi bergelimpangan lah aku di dalam bilik untuk seketika sambil tggu turn mandi... biase la org ramai... bilik toilet satu.... sape dulu dia dapat la kan........
abis cter 2nd of november.... 10 mlm aku masuk tdo.... (serius awl)

No comments:

Post a Comment