Naughty Students

Monday, November 8, 2010

WhAt??.. hehehe

peh minggu ni banyak versi aku dengar dan tgok sendiri kot....
gila lah.. mula-mula macam tak berapa nak kisah lah kan....
macam tak munasabah la pulak...
awal lagi kot... so relax k....

mmg cantik-cantik dan hensem-hensem belaka apa yang aku tengok....
walawes... rasa teruja tuh datang cikit demi sedikit pulak....
actually takut gak sebenar yer...
hahahaha.... (pabila gatal datang melanda)

tau tak minggu ni aku sibuk nak exam....
bercelaru kot otak aku nih....
bergeliga fikir memikir ttg benda nih...
tuhan je lah yang tahu.. kemerontaan hati aku nih....
tapi paling syok housemate aku pun tahu...(hahahaha)

we'll benda baik kne kongsi kan...
tapi satu masalah aku nih...
teruja tuh makin lama makin datang wok.....
ttba rasa nak bagi tau "MAPA" hahaha....(angan-angan jer k)
mati aku kalau gatal2 nak berkongsi cerita nih.
mst aku dapat dengar ayat nih....
"mapa" :
1. adik dah BESAR sangat ker????
2. dah abis BELAJAR ker????
3. atau dah GATAL sangat...
(antara contoh soklan yang aku rasalah kan)heheheh

haha ni paling best... aku siap pergi lah pulak.....
aku tgok dengan mata kepala sendiri..
OMG!!!!
aku semakin gila dan teruja......ish tahap gaban mane yer nih....
boleh pengsan.. hahahah
TIDAK!!!!!!!!!!!! (tapi nak sebenar yer)

so nak elak teruja terus menampar hati ku ini..
(hahah gramatis nak mampos ayat nih)
aku guna la setiap pelusuk kawasan yang tersegam indah di tempat ini...
we'll (amik pengalaman)hahahaha....
serius gatal gila la kan..... hahaha
ape aku kesah... asalkan aku bahagia.....
kebahagian terpancar kat bawah ni di bawah sinaran lampu wawawawa.....





PERTANYAAN :
name pengantin perempuan sama n aku... boleh tak aku REPLACE tmpat dia... hahahahahaha....

JAWAPAN ORG RAMAI : "PEGI MATI KO" TAK NAMPAK DORG TGH BAHAGIA.. !!!!

so konklusinya terpaksalah aku menunggu macam nih.....

jeritan hati seorang penduka lara :"SIAPAKAH DIA!!!!!!!"

No comments:

Post a Comment