Naughty Students

Friday, November 11, 2011

I love u so much !!!

oshhh... aku jatuh cinta lagi!!!!
tiap-tiap tahun aku mesti bercinta dengan dia...
bak kata "Siti Nurhaliza" versi BI tuh
"Falling in love" beb... haha..

berbunga-bunga n tebulat-bulat wooo mata aku bila
cerita bab nih...
mana taknya.. bahagia kot...
setiap hari.. setiap masa.. setiap detik teringat....
lebih-lebih lagi bila time dah nak dekat-dekat nih...
mesti bertambah-tambah teringat.. kekadang rasa 24 jam tu macam tak cukup pulak...
amboi over ek....(lempang lelaju nak??)

haha...
untung la weh kalau betul-betul bercinta
sampai tahap ni feeling aku.......(jgn perasan yer!!!)
tak dapek la den nak buat lagu nih... geli-geleman... huhuhu
masalahnya sekarang aku bukan bercinta dengan dia...dia...dan diaa...
tapi kena bercinta dengan tutttttt.......

"
"
"
"
"
"
"
"
"
tu dia BUKU!!!!!!!!!!

hahaha.. teruja kan... sangat teruja...
memang la aku suka membaca ( yeker??? )
tp bila free2 je la kan...
sekarang ni kene pulun beb....
hahaha next week exam....
tak baca nanti menangis kot aku dalam dewan exam tu..
so ucapan untuk diri sendiri...
chayok-chayok....
selamat mentelaah nadh!!!!!!
(untuk member2 yg exam juga dimana-mana anda berada)
ok daaaa....
I love u so muchhhh buku tercinta...

open book.. close facebook!!!!
(gangguan tebesar tuh... hahaha)




No comments:

Post a Comment