Naughty Students

Monday, March 21, 2011

Hari pertama jadi "Cikgu Nadhiah"

salam.. hai. semua
segak tak...segak tak...
ni la "CIKGU NADHIAH"
hehehe...

ok hari ni 1st day saya pergi sekolah..
nak tau sekolah mana ??
dan untuk apa saya pergi sana??

hari ni daftar diri untuk Praktikum..
1st Praktikum tau...
dapat kat sekolah tengah bandar lagi tuh...
SK. JLN PANGLIMA BUKIT GANTANG

hari ni pagi-pagi buta dan bangun..
Pukul 5 pagi tau tak...
semangat kan... takut punya pasal
sampai pagi-pagi buta dah bangun....
thanks kat PAK CIK yg kejutkan sy pagi-pagituh..
hehheeee

sampai sekolah dah la awal...
so cari kedai makan...
ni satu hal lagi..
hampir kena kejar anjing..kuang asam punya anjing..
penat-penat melawa pagi-pagi.. jadi kelam kabut sebab kena kejar..
kelakar betul lah...

ok ni pasangan praktikum saya...
classmate and my roomate too.



selamat berpraktikum semua bakal cikgu yg lain..
hehehehe
ok nak buat keja untuk esok.. daaaaa

6 comments:

  1. wah wah nonol~ macam pegi tunang! hehe cikgu nadhiah nampak cantik la! hehe amcam praktikum ko?? best x?? huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    pg tunang ker???
    baru nak mencari tunang la.. kah.kah...
    so far ok la...
    best2... cikgu paling muda kan...

    ReplyDelete
  3. cegu cegu.. saya nak gi tandas cegu!! hehehe

    kongsi kat korang

    ReplyDelete
  4. mizi : tak boleh.. sila tahan apa yang patut... hahaha (nada kejam cikit)

    ReplyDelete
  5. arghh!!! cegu jahat!! huk3

    BACA ENTRY BARU MIZI : Bawak pandai isi tak pandai

    ReplyDelete
  6. bukan jahat.. cikgu yang tegas!!! lalala

    ReplyDelete