Naughty Students

Wednesday, March 2, 2011

Cerita pasal bosan.....

haluuuu..
...entry ni aku buat khas untuk cerita pasal bosan...

korang pernah rasa bosan tak????hahaha....
tipu la kan kalau kata tak pernah....

sebab ape ek korang bosan...
tapi kalau tanya pasal bosan kat aku..
memang aku boleh listkan sebab-sebab aku bosan 2...

...persekitaran sangat penting bagi aku...
persekitaran yang meyebabkan seseorang meluat
boleh mendatangkan kebosanan dan meluatlah....
(ayat apa ni hhhuhuhu)

aktiviti????
kalau tak der aktiviti pun aku boleh jadi bosan...
tapi kalu beraktiviti dengan orang yang tak best..
lagi bertambah-tambah bosan aku rasa...

asyik buat benda yang sama pun boleh jadi bosan...
tgok orang yang buat aku bosan lagi la bertambah2 bosan...
nak halang tak boleh... so buat bodoh sudah...

bercerita dan mendengar cerita????
kalau setakat masuk telinga kanan keluar telinga kiri
baik tak payah bercerita dan mendengar cerita...
so tak dapat bercerita pun boleh menyebabkan kebosanan...

so nak buat apa jer...
untuk hilangkan bosan ???
makan???berjalan???menyanyi???
tengok movie???
atau pun
CUTI!!!!

yup itu aku pasti..
aku perlukan CUTI sekarang nih untuk
hilangkan bosan aku....
CUTI i'm waiting for u......
please come to me!!!!
as soon as possible....

gambar hiasan jer.
muka bahagia time bercuti. hhehe


No comments:

Post a Comment