Naughty Students

Thursday, February 24, 2011

Kurang ajar ko MANUSIA...

hushh..
marah sungguh aku hari ni...
dah la penat pun tak abis lagi...
class pun boleh tahan la banyak yer
tambah pulak dengan hari yang betul-betul panas terik
tut-tut dapat news yang panas jugak..
mana tak HOTS aku hari ni...

1st dapat call from my mum..
after class...
ingatkan rindu kat aku...hhuhu
tut-tut bagi tau aku tak bayar bill for 5 month..
belum sempat nak tanya pape dah kene marah...
memang HOTS kuasa 2 aku hari nih..

bill????
mmg shock sekejap la kan..
mane tak yer... tak penah-penah aku berhutang...
tiba-tiba ada bill atas nama aku...
5 bulan tau tak.... lame tuh...

bill apa???
BILL CELCOM OK!!!
ni mmg buat aku lagi tekejut...
sejak bila pulak aku guna no celcom..
tut-tut aku kene bayar bill.
wooo.. bukan cikit...
RM 365.50 tuhhhh!!!!
mmg cukup untuk sara aku sebulan kat ipoh nih....
hebat..hebat...

apa lagi sepantas kilat la aku tejah
CELCOM CENTRE..
ingat boleh settle kat citu...
tut-tut lain pulak...
yang paling kelakar yer...
dah la alamat surat menyurat sume kat TAPAH..
peh sejak bila pulak aku menetap kat sane...
dah tu nama my mum pun salah..
suka hati betul MANUSIA KURANG AJAR tuh...
yang hebat yer... my father ada syarikat sendiri beb....
hahaha... mane letak tah otak MANUSIA tuh....

memandangkan tak boleh settle case hari ni..
aku kene buat police report pulak...
ha.. ni lagi satu case...
selama aku hidup nih...
tak pernah-pernah aku masuk balai polis...
lalu tuh dah selalu la kan... heheh...
hari ni 1st time aku masuk balai kot.... hahaha.. hebat -hebat
hebat betul ko MANUSIA KURANG AJAR....
ko senang-senang guna nama aku pas tu nak aku bayerkn bill ko and
KO BOLEH SEND AKU SAMPAI POLICE STATION KAN....
......ko sungguh biadab!!!!!....

(muchuNadh masuk balai ....marah macam mane pun...
bila bab gambar kne senyum jugak.. heheh)

hari ni ko memang-memang memenatkan aku
yang memang-memang tengah penat nih.....
bukan setakat hari ni... esok sekali pulak tuh....

hey tahu tak aku banyak kerja lagi nak buat....
lain la ko MANUSIA KURANG AJAR...
hishh geram betul la dengan ko....
jangan ingat ko selamat....
ko tunggu la wahai MANUSIA KURANG AJAR....
orang yang berbuat jahat akan dibalas kejahatannya....

tak pasal-pasal nak kene prepare untuk esok..
so tunggu la SAMBUNGAN entry ni esok pulak yer...

p/s: SAMBUNG BUAT ASSIGNMENT


2 comments:

  1. aku penah kne!!!!
    bil aku smpai rm300++ walhal aku x pena gune pon...
    x pasal2 aku kne blacklist ngan celcom n x bole wat celcom brokband...
    sial x????!!!!!

    ReplyDelete
  2. serius mmg macam haram....
    selamat aku dah buat broadband awl2...
    kalau tak mst aku jd macam ko jugak...
    penat weh..
    nak g balai la..
    mahkamah la.... menyampah betul...

    ReplyDelete