Naughty Students

Monday, February 28, 2011

Battle of the band @ IPG Ipoh..

hallu readers semua....
malam ni aku nak share pasal battle of the band..
smart tak gambar nih.. huhu..tu la
PENGARAH IPG KAMPUS IPOH..
cam ne cantik tak banner ktorg kat bawah nih...cara kan....
ciap ada gambar ktorg satu class lagi tuh.. unite kan..
abaikan member aku yang dok xcited tuh huhuhu..


actually battle ni class aku yang organized...
26 FEBRUARY 2011
ktorg budak opsyen muzik..
so benda-benda macam ni ktorg kne la involve...
ni semua classmate aku....
yang muda-muda yer...
yang duduk tuh our lecturer...
dari kiri en. asri, en. samsi (abah ktorg) dan
en.mubin (pakwe aku hahaha)
mesti classmate aku meluat bace statement tuh... lalalala

event ni start kul 8.00 malam.. my 1st job
aku kne jaga counter ticket...
yg lain pun ada kerja masing-masing..
mamat nih.. aku tak ingat penonton ke berapa..
tapi serius dia ni bertuah....
masin betul mulut dia..
boleh menang lucky draw pulak tuh... hahaha
tahniah..tahniah....tahniah epul...

aku suka band ni...
band GELITA..ni junior ktorg..
opsyen tesl kalau tak silap lah kan...
diorg ni memang sempoi....
band nih menang 2nd place...
diorang kalah dengan band elipsis nih....

dorg ni mmg budak-budak opsyen muzik...
ni mmg under ktorg...
ktorg senior kesayangan diorg..
hahahah......

opsss ape nih???
hahaha....relax ni bukan scandle ke hape ker..
ni saje suka-suka bergambar...
ok. actually budak ni menang pemuzik terbaik....
dia ni salah sorg ahli band yang aku minat tuh...
band GELITA..
tgok style dia main gitar mmg hebat la kan....
tak caye meh tgok gambar nih...

band GELITA..... tu budak tadi...
sorry la aku tak tau ape name dia..hahaha

hari nih memang hari yang memenatkan ktorg satu class.
tapi apa-apa pun ktorg memang puas hati sangat
sebab semua yer ok...
ni 1st time IPG IPOH buat BATTLE...
before ni memang tak pernah lagi...
pecah tradisi la class ktorg nih....

tetiba rasa sedih pulak...
we'll tinggal setahun jer lagi kat IPG nih...
bila pikir-pikir balik macam sekejap jer...
walaupun kekadang ada rasa marah, tak puas hati, bengang ke
dan macam-macam lagi...
tapi tetiba sayu pulak....
hishh... lumrah hidup...
apa-apa pun aku sayang semua
budak-budak class aku
PISMP G3 IPG KAMPUS IPOH

PISMP G3 IPG KAMPUS IPOH
(BM/PJ/MUZIK)
KAMI SEMUA COMEL BERBAJU PINK
HEHEHEHE

so tunggu kemunculan kami lagi sekali sem depan...
event kedua kami....
ok daaaaa....
(mcm duk promote pulak huhuhu)


No comments:

Post a Comment