Naughty Students

Wednesday, January 12, 2011

Rutin ke ni???

life as a student....
apa yg korang paham???
apa?? tak paham..
apa la korang nih...
hahahaha

kenapa nak pening2...
macam la korang tak pernah pergi sekolah kecik2 dulu kan..
sekolah n universiti or IPG nih sama jer life yer...
just pakaian kita jer lain....
betul tak?? betul tak???

so?? apa korang buat time kat kelas...???
hahaha... cube citer..cube citer
(kak limah oi)
share lah cikit dengan aku.. tak mau la kedekut2 yer...

ha.... ni yang best nih...
kat class macam2 kot aku buat...
kalau malas belajar aku buat nota tangan gila2 sendiri..
(jgn la skema sgt.. bukan nota tuk exam ok!!!)
ala conteng2 la kat kertas apa yang terlintas kat kepala...
korang mesti ada pengalaman nih kan...
selalu yer benda2 merapu lah yang aku coretkan....
yang benda2 ilmiah nih tgu lecturer bagi kuliah la yer...
huhuhuh



pas tu kalau bosan2 pulak...
mestilah aku cari lappy kesayangan ku yg 1 ini :)...


so seperti biasalah kan
aku akan guna khidmat cik google kita...
apa lagi on9 time pulak la kan...
check fb ker..
blog ker...
twitter ker...
gossip2 hangat yang best2 ker...
apa2 jelah .. yang penting boleh hilangkan bosan....

last but not least
kalau lecturer lambat sgt nak masuk....
(tah apa la dorg duk buat sampai ktorg kne tgu lame2 pulak hehehe)

kerja yang aku suka buat ialah
posing2 dalam class sendiri.. hehehe..
benda nih aku selalu buat kot..
pantang pegang handphone or camera...
mesti muka aku ada dalam dua2 benda tuh..
(suka ati la kan... yg penting aku tak kacau org... huhu)


so... kalau korang rasa life aku as a student nih best..
apa lagi cuba la buat ..
merapu2 jugak... study2 jugak..
yang penting jgn stress ok....
selamat belajar semua
huhuhu tadaa.....


No comments:

Post a Comment