Naughty Students

Monday, January 10, 2011

Love both of u :)

hoho.....
ok minggu ni aku mengalami bermacam-macam penyakit yer...
penat sungguh aku minggu nih...
sampai hari nih pun aku still tahan sakit...

semalam ada 2 perkara terjadi kat aku ok....
1st :
aku sakit gigi yang teramatlah sakit..
.(boleh bawa mati lah kan)
aku meraung bagai nak gila... kesian roomate aku..
semalam bertungkus lumus dia jaga aku....
macam-macam dia buat...
......urut-urut2 muka aku lah...
.....buatkan air garam lah...
....bagi makan ubat lah...
serius boleh jadi mama untuk aku sehari.... huhuhu..
thanks roomate love u... muah....

ni lah roomate aku.... Che Norizawati :)
not available lagi ok...
.....ofcoz lah sudah berpunya....
huhuhuhu

2nd :
time sakit gila2 nih aku boleh dapat hadiah..
(yang ni mmg lawak cikit la kan... dalam sakit aku boleh suka2 lagi)
siapa tak suka dapat hadiah kan....huhuhu...
nak tau apa hadiah yer....
TADAAAAAAAAAA.....

aku dapat kasut yer....
suka..suka..
muat2 lak tuh.... pandai housemate aku pilih saiz :)
thanks housemate merangkap classmate aku...
(kami duk sebelah-sebelah ok)

ok... baju biru tuh la housemate aku...
oppppssss...ni pun sudah berpunya ok....
dia la bagi aku hadiah kasut yang comel tuh...
yang penting kasut kami sama...
dia pun ada jugak...
comelkan...
yg purple tuh ofcoz la aku muchuNadh
hehehe

....so the conclusion is....
i love both of u
....muah..muah....

2 comments:

  1. haishhhh.... sonok2...Friend forever la kn....

    ReplyDelete
  2. misz sheyla
    yup...
    friends 4ever....
    syg2 la roomate n housemate kamu :)huhuhu
    nnt boleh dpt adiah juga

    ReplyDelete