Naughty Students

Wednesday, December 1, 2010

tOothaChe ..oachhhss


oachhhsss.....
serius sakit....
sakit yang teramat sangat... aku kena this week..
apa????
menangis!!! menjerit!!! meraung!!!
tak payah cakap la.. bercampur baur semua yer..
unstoppable aku...because of u "gigi bongsu"
every night macam ni lah aku...
peh nak tdo pun payah...
kesian mak aku...
bersusah payah dia melelapkan aku..
(rasa mcm zaman kecik2 pulak nak tdo kene dodoi)
hehehe
paling aku hangin sangat....
dah la diberi ABC time penyakit nih datang..
tut..tut. aku kene celebrate benda lain pulak.
baru ingat nak tambah berkilo-kilo ..
tak pasal-pasal berkilo-kilo pulak yang hilang....
aku redha... heheheh
terpaksalah aku berpuasa mkn yang enak-enak..
so menu aku hanyalah
bubur cap ayam...
secret recipe mineral water
(hahaha perasan nak mampos)
benda yang lembut-lembut
coz semalam aku bantai makan kek..(secret recipe)
balik meraung macam orang kene sampuk hantu

so that,di malam yang sungguh syahdu
(semalam ok)
aku dibawa ke klinik berhampiran
(setelah dipaksa berkali-kali oleh "mapa" aku lah!!!)
gila seram gambo pilihan aku nih...
gimik je beb...hahaha
sape2 yg sakit gigi tuh abaikan gambo nih ok....
tak la sekejam nih doktor tuh nak hantam korang...
aku jer yang suke lelebih... feel lah katekan....
wooo. panjang sungguh doktor tuh berlecture..
keje aku angguk2 n geleng2 jer.. pas 2 senyum2..
maklumlah doktor hensem....
(jgn risau dia dah kawin ok!!!!)

peh keluar2 jer name aku kne panggil....
(berdialog seketika)
nurse : Cik Ainnul KER....
aku : yer saya lah tuh....
nurse : ni ubat-ubat untuk cik makan setiap hari yer..
aku : semua nih ker...???

berkumur ok!!!

telan 3 kali sehari...

telan 3 kali sehari jugak

sapu jer kat gigi bongsu kesayangan aku tuh!!!

nurse : yer semua yer...
kalau tak gigi cik kekal macam tuh..
(dalam nada yang keras ok!!)
aku : eleh kerek betul ko ek nurse..
(dalam hati sambil membuat mimik muka )
...yer nanti saya abiskan...!!!
nurse : ni bil yang cik kene bayar....


aku :
hahahah (gelak sakit hati) tak pasal2 aku kne kuar duit...
(dis time la "mapa" aku nak menghilang pulak...)....
nasib badan.... :P huhuhuh.

sekian....
m.u.c.h.u.N.a.d.h


No comments:

Post a Comment