Naughty Students

Saturday, December 18, 2010

PPUM Family day :)

salam..
as usually heheh... aku nak story cikit la kan kat entri nih...
bila ada ceter baru atau benda baru yang aku involve..
bace tittle pun uo'll dah boleh agak kan...

name jer family day... tp family aku tak join pun....
hahaha...
just my sister n I jer....
best thing kat cni my sister dapat cabutan bertuah kot....
dpt BICYCLE ok.... so my sister sempat la possing2 dengan member dia..

actually we'll jadi sukarela girls...
untuk site game...
memandangkan aku bukan PPUM workers so aku tak dapat lah baju oren2 tuh...
kecian betul... (guna khidmat aku tp tak nak bg aku baju) hush... :P

sangat ramai yer yang datang..
booth aku nih untuk budak2 under 12 years old ok..
mak n bapak budak dipersilakan pergi dari cni.....
cepat pergi !!!!!! hahaha

keja aku simple...
amik tiket dari budak2 yg so xcited tuh...
pas tuh tgok la dorg campak magnet tuh kat white board ktorg yang cantik tuh..
kena gambar dapat hadiah....
(sangat mudah kan... dah kata budak2)
hehehe


settle sume keja my sister n i pegi la merayap cari makanan pulak..
oit lapo gila aku..!!!!!
pastu sesat kat satu tempat...
n aku pun menunjukkan bakat dengan bangga yer...seperti itu!!!
(padahal hampeh...hehehe)


penat + letih + panas
semua aku rasa...
so b4 balik sempat lah amik gamba sis aku dengan member2 yer...
(jadi kenalan baru aku juga...ada doktor di citu) hehehehe :)
that's all.. ok tadaaaaaa


No comments:

Post a Comment