Naughty Students

Monday, December 13, 2010

Engagement Day :)

Apa?? hari pertunangan!!!!
(aku terbatuk-batuk mendengar yer)
bila???
what?? this week...
betul ke nih.....
keadaan sedikit kelam kabut...
damm.dum..damm.dummm...

opsss.. tersedar dari mimpi...
a'a la yg ko ni perasan nape cik mun oi...
bukan ko yg bertunang pun... (monolog sendiri)
hehehehe...

hahaha...
agak yer macam mane la aku nanti kan bila
benda nih berlaku ...
terkejut macam td ker??
macam tak jer.. hahahaha
(muka gatal)

ok.. actually bukan aku yg bertunang...
kawan aku yang bertunang....
sabtu lepas.. tp baru hari nih nak update kat blog...
coz b4 ni mls cikit.... maklum lah kepenatan...
ape yg memenatkan pun aku tak pasti...
yang pasti kawan ku telah selamat bertunang...

so TAHNIAH MIRA....








No comments:

Post a Comment