Naughty Students

Tuesday, April 20, 2010

Space for myself..


Minggu ni aku kuar jalan2 dengan mala n che... actually aku bosan gile ...
we'll kua main bowling.... macam biasa aku la menang... tp tak sampai tahap sharleen zulkifli tu la (macam salah jer eja nama minah ni) lantak r.. hahahahahah.....

pas tu melalak kan green box.... lawak gak suara aku.... macam cartoon pun ade gak.... hahahaha.. macam mane la aku bole menyanyi.... lagi satu yang aku tension yer... minah dua org ni bole pilih lagu yang dorg tak tau nyanyi.. alik2 aku yang nyanyi.... hahahaha taram jer....
sedap tak sedap belakang cter....

tut...tut..tut.....
(bunyi phone)
mak call la pulak....hahahaha... kne balik la nampak yer.... tengok jam tiba2 kul 10.30 la pulak kan....
kelam kabut ktorg balik....
satu hal pulak.. cari kete tak jumpe2......
al maklumlah..... shopping complex dah tutup.... merayap cari kete jer dah 1/2 jam.... lagi r...

sampai umah relax r kan..... pas tu borak2 jap n mak n abah... then aku tdo r kan......:)
night.....

No comments:

Post a Comment